Komplex hirdetési stratégia


Multichannel megközelítés a a hatékony kampányokért

Mit jelent a komplex marketing

Minden csatorna, a kirakós része

Google vagy Facebook?
Miért ne mindkettő!

Van, hogy több kell mint egy Google Ads kampány.

Ma már nincs olyan vállalkozás, amely kiemelkedő eredményeket érhet el a komplex online marketing nélkül. Az online jelenlét és a digitális hirdetések elengedhetetlenek ahhoz, hogy versenyképes maradj a piacon. Nemcsak előny, hanem szinte kötelezővé vált része a sikeres üzleti stratégiának a különböző online marketing eszközök aktív összehangolt használata.

Ijesztőnek hangzik, igaz?

Komplex hirdetési lehetőségek 2024

Szinergia a Google és META között – Érd el a célcsoportot a megfelelő pillanatban, a megfelelő csatornán

Többcsatornás elérések – A vásárlói szokások megváltoztak, több csatornán is szükséges lehet hirdetni

Remarketing új távlatokban – Kövesd hirdetéssel a potenciális vásárlót egyszerre több helyen!

Több touchpointos kampány – Nagy reklám zaj -> sok hirdetés. Egy érintés nem elég, így olyan kampányokat tervezünk, amik sokszor szólítják meg a célközönséged!

Becsatlakozik az e-mail – Edukáld a célközönséget, majd a végén arass és adj el! Erre jó az email.

A folyamat valahogy így néz ki a közös munka során röviden

Felmérjük a hirdetésekkel a célod és megismerkedünk a vállalatoddal és persze Veled . Ezt követően komplex többcsatornás hirdetési stratégiát tervezünk, felépítjük a kampányokat, majd tesztelni kezdünk. Levonjuk a kezdeti tesztekből kapott következtetéseket, és a számok alapján megyünk tovább a hirdetési kampányokkal

Mit várhatsz a komplex többcsatornás hirdetésektől?

Előfordul hogy nem elég egy csatornán hirdetni, mert nem lesz eredményes a hirdetés. Ez esetben tudom javasolni a komplex hirdetéseket hogy áthídaljuk ezt a problémát!

Beszélgessünk, nézzük meg mi lesz Neked hatékony!

Kedvenc munkáink a témában

Egy üzenetből, így lesz 6 !

Hatékony toborzás a nyelviskolában