Ismerj meg minket

Olvasd el, hogy kik vagyunk
És ismerd meg filozófiánk.
„Szerelem volt ez első látásra” Így tudnám jellemezni a hozzáállásom az online marketinghez (Szabi), és ami fontosabb, hogy a csapatom minden tagjának hozzáállását a saját területéhez!
Online marketing terén minden megoldásban otthon vagyunk, de a fő fókuszunk az online hirdetések világa, legyen szó Adsről, Facebookról. Büszkén és stabilan növekvő „lábunk” a webfejlesztés is, ahol a legegyszerűbb blogoktól a komplex webshopokig mindent megoldunk!
Ha pedig úgy érzed nem szervezhető ki a feladat, de jó lenne házon belül valakit betanítani bizalommal fordulj hozzánk, szenvedélyünk az oktatás amit számos egyetemi oktatáson a Széchényin, személyes oktatáson ügyfeleinknél, vagy épp videós Minner oktatáson bizonyítottunk már.
Nálunk a BSF, az az a bullshit free felfogás az ami játszik, nincs kertelés, nincs mellébeszéd!
Azért élünk hogy sikeres, partneri kapcsolatokat építsünk ki Veled és a közös a sikereidre törekedjünk Ha pedig nem működik? Megmondjuk mi a gond, nem hárítunk, nincs duma, nincs sértődöttség!
Inspirálodj online marketing cikkeinkből
Tekintsd meg a szolgáltatásainkat és fedezd fel, hogyan tudjuk sikeresebbé tenni a vállalkozásod.
Miért jó ha átállsz a Google Analytics 4-es verziójára?
A Google Analytics-et a Google fejlesztette ki, és 2005-ben indította el. A szolgáltatás egy JavaScript nyomkövető kódra épül, amelyet a weboldal oldalain helyeznek el. Ez a kód adatokat gyűjt a weboldal látogatóiról, és azokat elemzésre visszaküldi a Google...
Miért költséghatékony a Google Ads-en hirdetni a kisvállalkozások számára?
A Google Ads, korábbi nevén Google AdWords, egy népszerű online hirdetési platform, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy hirdetéseiket a releváns kulcsszavakra kereső vagy kapcsolódó webhelyeket böngésző potenciális ügyfelek számára megjelenítsék....
A szolgáltató szektor weboldalak nélkül olyan, mint egy stadion nézők nélkül…
A mai világban, ahol mindent megtalálhatunk az Interneten, elengedhetetlen a vállalkozások számára a weboldal működtetése és ez alól a szolgáltató szektor sem kivétel. A címben is látható hasonlat igaz: a stadion mint, vállalkozás működik és ott fog állni...
A Call-to-action fontossága a landing page-eknél
Üdvözöllek a landing page-ek világában ahol a fű zöld, a konverziós arányok magasak és az űrlapok mindig megfelelően igazodnak egymáshoz. Készüljetek fel, hogy az elkövetkező cikkben mindent is konvertálunk! Végül is mi értelme van egy weboldalnak, ha nem az, hogy...
Helyi SEO
Kisvállalkozóként biztosan Te is sokat hallottad a SEO vagy helyi SEO optimalizálás kifejezéseket. Tudod is pontosan mit jelentenek, milyen előnyökkel járhat vállalkozásod számára, ha alkalmazod a helyi SEO optimalizálást? Blogbejegyzésünkben összegyűjtöttük, hogy mit...
Miért hagyják el a kosarat a userek?
A kosár elhagyása azt jelenti, amikor egy potenciális vásárló megkezdi az online vásárlás folyamatát, de a vásárlás befejezése előtt megszakítja a tevékenységét. (A kosárelhagyási statisztikák teljes listáját itt tekintheti meg). Ez a probléma minden online...
Tudd meg hogyan tudunk segíteni az online jelenlétedben