Büszkék vagyunk ügyfeleinkre
,közös eredményeinkre!

A Te sikered, a mi sikerünk!
Fejleszd vállalkozásod Online marketing eszközökkel és lépj a következő szintre




















Inspirálodj online marketing cikkeinkből
Tekintsd meg a szolgáltatásainkat és fedezd fel, hogyan tudjuk sikeresebbé tenni a vállalkozásod.
Miért jó ha átállsz a Google Analytics 4-es verziójára?
A Google Analytics-et a Google fejlesztette ki, és 2005-ben indította el. A szolgáltatás egy JavaScript nyomkövető kódra épül, amelyet a weboldal oldalain helyeznek el. Ez a kód adatokat gyűjt a weboldal látogatóiról, és azokat elemzésre visszaküldi a Google...
Miért költséghatékony a Google Ads-en hirdetni a kisvállalkozások számára?
A Google Ads, korábbi nevén Google AdWords, egy népszerű online hirdetési platform, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy hirdetéseiket a releváns kulcsszavakra kereső vagy kapcsolódó webhelyeket böngésző potenciális ügyfelek számára megjelenítsék....
A szolgáltató szektor weboldalak nélkül olyan, mint egy stadion nézők nélkül…
A mai világban, ahol mindent megtalálhatunk az Interneten, elengedhetetlen a vállalkozások számára a weboldal működtetése és ez alól a szolgáltató szektor sem kivétel. A címben is látható hasonlat igaz: a stadion mint, vállalkozás működik és ott fog állni...
A Call-to-action fontossága a landing page-eknél
Üdvözöllek a landing page-ek világában ahol a fű zöld, a konverziós arányok magasak és az űrlapok mindig megfelelően igazodnak egymáshoz. Készüljetek fel, hogy az elkövetkező cikkben mindent is konvertálunk! Végül is mi értelme van egy weboldalnak, ha nem az, hogy...
Helyi SEO
Kisvállalkozóként biztosan Te is sokat hallottad a SEO vagy helyi SEO optimalizálás kifejezéseket. Tudod is pontosan mit jelentenek, milyen előnyökkel járhat vállalkozásod számára, ha alkalmazod a helyi SEO optimalizálást? Blogbejegyzésünkben összegyűjtöttük, hogy mit...
Miért hagyják el a kosarat a userek?
A kosár elhagyása azt jelenti, amikor egy potenciális vásárló megkezdi az online vásárlás folyamatát, de a vásárlás befejezése előtt megszakítja a tevékenységét. (A kosárelhagyási statisztikák teljes listáját itt tekintheti meg). Ez a probléma minden online...
Google Ads képbővítmények a gyakorlatban.
A Google képbővítmények híre még 2020-ban járta be a napvilágot, hogy lehetőségünk lesz a kereső(szöveges) hirdetések mellet képet is megjelentetni. Friss információként érkezett a hivatalos Google bejelentés, hogy már világszerte elérhető a képbővítmény használata,...
Hundub a magyar közösségi média reklám és hirdetési lehetőségei
Hundub, a Magyar reklámozás mekkája? Hundub a név, aki olvassa a híreket ismerős lehet, mint az új Magyar közösségi média. Számos cikk készült a rendszerről, hogyan működik milyen háttérrel. Ezekre mi most nem szeretnénk kitérni, sokan megtették már.. A biztonság...
Változás a Facebook hirdetési szabályzatában
Változik a Facebook hirdetési szabálya, viszlát 20% hello zéró tolerancia. Ebben a cikkben a Facebook hirdetési szabályának változásával fogunk foglalkozni. Meg nem erősített információk ugyanis arról árulkodnak, hogy rövidesen nem lesz lehetőség 20% szövegarányt sem...
Tudd meg hogyan tudunk segíteni az online jelenlétedben
Kiemelt partnerünk a Legjava.net