Hatékony toborzás nyelviskolában


Stratégia, – Komplex online hirdetés Ez a partnerünk vendéglátásban és turisztikai szektorban ténykedik , és egy rendezvénynél tűztük ki a teltházas célt. Már a kampányok elején látszott, nagy a tét, hiszen ha berendelik az ételt a rendezvényre, de az üres lesz akkor elég nagy –ban záródik az est. Ennek megfelelően nem egy sima Facebook kampányt […]

Ha tetszett amit olvastál, juttasd el másoknak is
Megosztás más platformokon: facebook

Stratégia, – Komplex online hirdetés

Ez a partnerünk vendéglátásban és turisztikai szektorban ténykedik , és egy rendezvénynél tűztük ki a teltházas célt. Már a kampányok elején látszott, nagy a tét, hiszen ha berendelik az ételt a rendezvényre, de az üres lesz akkor elég nagy –ban záródik az est. Ennek megfelelően nem egy sima Facebook kampányt terveztünk, hanem segítségűl hívtuk a komplex megoldásokban rejlő szinergiát.

Ez a partnerünk nyelvoktatással foglalkozik b2b és b2c vonalon, és az egyik feladatunk az volt, hogy a lakossági célcsoport fejében egy berögzödést kellet megváltoztatni.
A feladat adott volt, a nyelviskola ismert , talán túl jól is ismert volt, hogy nyelvvizsga kurzusokkal foglalkozik már több mint 25 éve, azonban az egyéni oktatásairól senki nem hallott, senki nem tudott.

A feladat így adott volt, megváltoztatni egy téves információt. Ehhez kétség sem fért hozzá, több kell mint egy sima Facebook poszt kiemelés.

Mély berögződés = több elérési pont szükséges

A minél gyakoribb és több ponton történő konzekvens kommunikáció a kulcskérdés ha szeretnénk változtatni a célcsoport hozzáállásán, így nem is volt kérdés ,hogy a tervezés során mind Facebook, mind Instagram és Google hirdetésekkel is terveztünk a magántanári oktatás promózására.

Fontos volt, hogy több remarekting célközönséget is létrehozzunk, aminek segítéségével biztosítani tudtunk a feltételt, hogy aki egyszer találkozott az üzenetünkkel ne veszístük el és biztosan újra és újra találkozzon velünk ( Ismétlés a tudás anyja.. )

És mi lett az eredmény?
A nyelvoktatók gyorsan beteltek, és végre azt az üzenetet kaptuk vissza hogy ” Nem is tudtam hogy ezzel is foglalkoztok”

Látod benne a lehetőséget? Beszélgessünk és készítsük el a te komplex stratégiád!