Mit jelent a megfelelő konverzió követés forintosítva?
Google hirdetési stratégia Mérés nélkül nem megy. Ez nem klisé, ez tisztán tény. Keményen forintosítható tény! Ez a partnerünk nagyon éles versenyhelyzetben működik magas hirdetési költséggel, ausztriai ügyfeleket szeretne fogászatában. Adódik a lehetőség a magas költségből tesztelésre, és struktúrált kampányra. Ez mind szép és jó, azonban egy dolgot nem szabad elfelejtetnünk. Hogy lesz hatékony havi […]
Google hirdetési stratégia
Mérés nélkül nem megy. Ez nem klisé, ez tisztán tény. Keményen forintosítható tény!
Ez a partnerünk nagyon éles versenyhelyzetben működik magas hirdetési költséggel, ausztriai ügyfeleket szeretne fogászatában. Adódik a lehetőség a magas költségből tesztelésre, és struktúrált kampányra. Ez mind szép és jó, azonban egy dolgot nem szabad elfelejtetnünk.

Hogy lesz hatékony havi 3 millió forint elköltése?
Sajnos a korábbi ügynökségnél a kovnerzió követés hibás volt, sok-sok fölösleges méréssel beállítva, a fontos események ( email küldés, telefonálás, árajánlat kérés) pedig hibásan voltak beállítva. Miért gond ez? Nos a Google Ads egyre inkább a konverzió alapú stratégiák fele megy el kereső kampányoknál, de a PMAX kampány csak erre épül fel. A képlet egyszerű. Ha jó a mérés, jönnek a számok, Google pedig egyre okosabban jeleníti meg a hirdetéseid a célodnak megfelelően. Értsd: aki igénybe akarja venni a szolgáltatásod, annak jelenik meg.
És mi lett az eredmény?
A mérések rendbetétele után a konverziós költségeket megfeleztük! Mondanom sem kell, mennyit jelent ez hatékonyság szempontjából.