Így írj izgalmas posztokat gyorsan, piactól függetlenül bármikor
Milyen posztokat tudsz majd írni?
Ha használod az cikkekben kapott hasznos információkat a posztjaid ezek után ilyenek lesznek:

Izgalmas
Képzeld el hogy a posztjaid írása közben nem kell görcsölnöd azon hogy a követőid vajon hogy fogadják a posztjaid, jól hangzik nem?

Piactól független
Nehéz tartalmat generálni a piacodon? Akkor van egy rossz hírem a számodra.Mindenkinek az! Ezek a poszt ötletek paictól függetlenek, legyen szó B2B vagy B2C piacról!

Változatos
Nem elég változatos a tartalamd? Érzed hogy idegen linkek lopása már nem elég? Jó helyen jársz, itt megtalálod az új poszt ötleteid biztosan!
Mutasd a posztokat
Miért jó ha átállsz a Google Analytics 4-es verziójára?
A Google Analytics-et a Google fejlesztette ki, és 2005-ben indította el. A szolgáltatás egy JavaScript nyomkövető kódra épül, amelyet a weboldal oldalain helyeznek el. Ez a kód adatokat gyűjt a weboldal látogatóiról, és azokat elemzésre visszaküldi a Google...
Miért költséghatékony a Google Ads-en hirdetni a kisvállalkozások számára?
A Google Ads, korábbi nevén Google AdWords, egy népszerű online hirdetési platform, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy hirdetéseiket a releváns kulcsszavakra kereső vagy kapcsolódó webhelyeket böngésző potenciális ügyfelek számára megjelenítsék....
A szolgáltató szektor weboldalak nélkül olyan, mint egy stadion nézők nélkül…
A mai világban, ahol mindent megtalálhatunk az Interneten, elengedhetetlen a vállalkozások számára a weboldal működtetése és ez alól a szolgáltató szektor sem kivétel. A címben is látható hasonlat igaz: a stadion mint, vállalkozás működik és ott fog állni...
A Call-to-action fontossága a landing page-eknél
Üdvözöllek a landing page-ek világában ahol a fű zöld, a konverziós arányok magasak és az űrlapok mindig megfelelően igazodnak egymáshoz. Készüljetek fel, hogy az elkövetkező cikkben mindent is konvertálunk! Végül is mi értelme van egy weboldalnak, ha nem az, hogy...
Helyi SEO
Kisvállalkozóként biztosan Te is sokat hallottad a SEO vagy helyi SEO optimalizálás kifejezéseket. Tudod is pontosan mit jelentenek, milyen előnyökkel járhat vállalkozásod számára, ha alkalmazod a helyi SEO optimalizálást? Blogbejegyzésünkben összegyűjtöttük, hogy mit...
Miért hagyják el a kosarat a userek?
A kosár elhagyása azt jelenti, amikor egy potenciális vásárló megkezdi az online vásárlás folyamatát, de a vásárlás befejezése előtt megszakítja a tevékenységét. (A kosárelhagyási statisztikák teljes listáját itt tekintheti meg). Ez a probléma minden online...
Google Ads képbővítmények a gyakorlatban.
A Google képbővítmények híre még 2020-ban járta be a napvilágot, hogy lehetőségünk lesz a kereső(szöveges) hirdetések mellet képet is megjelentetni. Friss információként érkezett a hivatalos Google bejelentés, hogy már világszerte elérhető a képbővítmény használata,...
Hundub a magyar közösségi média reklám és hirdetési lehetőségei
Hundub, a Magyar reklámozás mekkája? Hundub a név, aki olvassa a híreket ismerős lehet, mint az új Magyar közösségi média. Számos cikk készült a rendszerről, hogyan működik milyen háttérrel. Ezekre mi most nem szeretnénk kitérni, sokan megtették már.. A biztonság...
Változás a Facebook hirdetési szabályzatában
Változik a Facebook hirdetési szabálya, viszlát 20% hello zéró tolerancia. Ebben a cikkben a Facebook hirdetési szabályának változásával fogunk foglalkozni. Meg nem erősített információk ugyanis arról árulkodnak, hogy rövidesen nem lesz lehetőség 20% szövegarányt sem...
A messenger buborék hatás
Változás a weboldalakkal való kapcsolattartásban. A következőkben arról lesz szó, hogy mi változott abban az esetben ha egy felhasználó kérdéssel fordul hozzád a weboldalad termékei/szolgáltatásaival kapcsolatban. Mielőtt rátérünk miért lehet ez neked fontos...
Bármikor felhasználható poszt ötletek