Ikea svédhúsgolyó fricskája a neten
Bombaként robbant 2020-ban, hogy a Lidlben még kapható a svéd húsgolyó… Önmagában nem nagy hír, ugye? De mégis valami megpiszkálta a marketing szakmát. .Ez nem más, mint az IKEA kommentje, amiből aztán totális komment háború kerekedett a Lidl Facebook oldalán. Lássuk, hogyan is indult be az idei év egyik legnagyobb ingyen marketing fogása Az ominózus komment, ami […]
Bombaként robbant 2020-ban, hogy a Lidlben még kapható a svéd húsgolyó…
Önmagában nem nagy hír, ugye?
De mégis valami megpiszkálta a marketing szakmát. .Ez nem más, mint az IKEA kommentje, amiből aztán totális komment háború kerekedett a Lidl Facebook oldalán.
Lássuk, hogyan is indult be az idei év egyik legnagyobb ingyen marketing fogása
Az ominózus komment, ami elindította a marketingesek körében a cunamit..
Érdemes összevetni, hogy csak ez a komment közel annyi likeot kapott mint az eredeti poszt. 4400 like VS 5400!
És akkor nézzük a követőket, akik reflektáltak a helyzetre!
Érdemes megnézni hogy kicsiktől nagyokig mindenki ugrott a témára.
Amint látjuk, azért kisebb oldalak is ugrottak, hasonlóan magas komment számokat elérve mint a nagyobb cégek marketingesei.
Természetesen a legnagyobb cégek sem maradhattak ki az ingyen marketing fogásból!