Google Ads képbővítmények a gyakorlatban.
A Google képbővítmények híre még 2020-ban látta meg a napvilágot, hogy lehetőségünk lesz a kereső(szöveges) hirdetések mellet képet is megjelentetni. Friss információként érkezett a hivatalos Google bejelentés, hogy már világszerte elérhető a képbővítmény használata, így Magyarországon hirdetők számára is. A képbővítményekre való igény a Google szerint valós, hiszen a vásárlás során a képek nagymértékben irányítják […]
A Google képbővítmények híre még 2020-ban látta meg a napvilágot, hogy lehetőségünk lesz a kereső(szöveges) hirdetések mellet képet is megjelentetni. Friss információként érkezett a hivatalos Google bejelentés, hogy már világszerte elérhető a képbővítmény használata, így Magyarországon hirdetők számára is.
A képbővítményekre való igény a Google szerint valós, hiszen a vásárlás során a képek nagymértékben irányítják a fogyasztókat, ahogy olvasható a Google support oldalán is:
„A termékek és szolgáltatások online böngészésekor a fogyasztók mostantól látványosabb hirdetéseket láthatnak. A világszerte, különböző országokban megkérdezett fogyasztók 86%-a úgy nyilatkozott, hogy az online vásárlás során a vállalkozások által megjelenített fotókat szeretnének látni”
Kétség sem fér hozzá, hogy egy nagyon hasznos bővítménnyel bővült a paletta, hiszen igy nem csak vonzóbb hirdetéseket készíthetünk a keresőkampányaink során, hanem jelenleg még a képbővítmények nagy verseny előnyt is jelentenek a versenytársainkkal szemben.
Kulcskérdés lesz a képbővítmények kapcsán, hogy a jövőben ki milyen stratégiát választ, hogy a hirdetéseit mennyire igyekszik majd személyre, pontosabban kulcsszavakra szabni a képek segítségével.
Fontos és nem elhanyagolható terület, hogy a képbővítmények megérkezésével a tiszta, logikus fiók struktúra még inkább felértékelődik, hiszen a hirdetések relevanciáját ilyen módon növelhetjük, s végső soron a hatékonyságunkat is.
és akkor lássuk hogyan állíthatjuk be a képes hirdetés bővítményeket:
- Navigáljunk a kampányon belül a hirdetésbővítmények fülre, és a hozzáadás gomb segítségével válasszuk ki a képbővítmények funkciót ( Fontos: mivel új funkcióról van szó, elképzelhető hogy nem minden hirdetői fiókban aktív még a funkció)
2. Hirdetéscsoport, vagy kampány szintjén állítsuk be az általunk preferált képet. Hasonlóan az adaptív hirdetésekhez, 1:1 és 1:1,91 arányban kell ezt megtennünk.
- Ha a képbővítmény beállítása sikeres, és úgy ítéljük meg hogy ez számunkra megfelelő, mentsük el a bővítményt a szokásos módon.
A rendszer, a mentés után meg is mutatja, hogy milyen lesz a gyakorlatban a hirdetésünk.
Egy valós hirdetésen bemutatva, ilyen képekkel operálhatunk például: