Facebookon eladni online kurzust? IGEN!


Facebook hirdetési stratégia Reneszánszát élték a videós kurzusok a covid alatt, érthető okokból. De mi történik ma az otthon végezhető videós edzésekkel? Nos a helyzet nem annyira egyszerű mint korábban volt, de egy jól felépített hirdetési stratégia mentén még ez is lehozható pozitivan!A kulcs továbbra is minden Facebook hirdetés esetében a célcsoport meghatározása, és az […]

Ha tetszett amit olvastál, juttasd el másoknak is
Megosztás más platformokon: facebook

Facebook hirdetési stratégia

Reneszánszát élték a videós kurzusok a covid alatt, érthető okokból.
De mi történik ma az otthon végezhető videós edzésekkel?

Nos a helyzet nem annyira egyszerű mint korábban volt, de egy jól felépített hirdetési stratégia mentén még ez is lehozható pozitivan!
A kulcs továbbra is minden Facebook hirdetés esetében a célcsoport meghatározása, és az eredmények utánkövetése.

Miért lesz hatékony eladásra egy telített piacon a Facebook?

Jelenleg(2024.02.06) a hirdetéskezelő adatai alapján 5,9 millió embert tudunk elérni. Ez azért jócskán túl lép a „Facbook halott” állításon. Az online edzés videókat értékesitő ügyfelünk számára jól körülhatárolható volt a célcsoport. 30-45 éves férfi/nő aki nagyvárosban él, szereti a yogát/TRX-et/ rendszeres futó.
Egyszerűnek hangzik igaz?
Nos a valóság ennél bonyolultabb, ugyanis ez a célcsoport önmagában 940 000 emberre volt igaz.

Adott a feladat, szűkíteni kell.
De hogyan?

A megoldás az adatokban rejlett, megvizsgáltuk a korábbi vásárlókat, és egy szűkebb célcsoportot képeztünk, amire a felépített kampány struktúrában kezdtünk hirdetni.
Az eredmény?
2400 ft os konverziós költség stabilan!

Látod benne a lehetőséget? Beszélgessünk és készítsük el a te Facebook hirdetési stratégiád!