Egy üzenetből, így lesz 6 !
Stratégia, – Komplex online hirdetés Ez a partnerünk vendéglátásban és turisztikai szektorban ténykedik , és egy rendezvénynél tűztük ki a teltházas célt. Már a kampányok elején látszott, nagy a tét hiszen ha berendelik az ételt a rendezvényre, de az üres lesz akkor elég nagy mínuszbanban záródik az est. Ennek megfelelően nem egy sima Facebook kampányt […]
Stratégia, – Komplex online hirdetés
Ez a partnerünk vendéglátásban és turisztikai szektorban ténykedik , és egy rendezvénynél tűztük ki a teltházas célt. Már a kampányok elején látszott, nagy a tét hiszen ha berendelik az ételt a rendezvényre, de az üres lesz akkor elég nagy mínuszbanban záródik az est. Ennek megfelelően nem egy sima Facebook kampányt terveztünk, hanem segítségűl hívtuk a komplex megoldásokban rejlő szinergiát.
Nem elég megjelenni, át kell lépni az ingerküszöböt!
A minél gyakoribb megjelenés elengedhetetlen kérdés manapság, hiszen olyan nagy a reklámzaj. De mit tehetünk ha valóban elkötelezett emberekre van szükség, akiket szükség szerint még elkell érni később is ha nem jönnek a regisztráló számok a vacsora rendezvényre?
Nos itt jön képbe a komplex stratégia, ahelyett hogy simán Facebookon behirdetnénk az eseményt, írtunk egy PR cikket, amit 5 részre tagolva leadgen kampányban szerzett érdeklődõknek küldtünk ki ,így az 1 lead -> valójában még extra 5 ingyenes elérést hozott az érdeklődők körében.
És ami a legtutibb? Szűrő kérdés segítéségvel még azt is tudtuk ki hány fővel tervez jönni, így ha esetleg nem jönnek a számok, volt hova nyúlni..