Ecosia; az öko kereső, amely fákat ültet


Sokak számára újdonság lehet az Ecosia. Napjainkban egyre központibb téma a környezetvédelem, ezért vált felkapottá a kereső, amely a hirdetésekből származó bevételeinek 80%-át az esőerdők fenntartására fordítja. A maradék 20%-ot pedig fejlesztésekre, marketingre, előadásokra és más partnercégekre költik. (Pareto elv a businessben?!) A klímaváltozás és a változó „zöld” trendek hatására az  Ecosiat kezdték el egyre […]

Ha tetszett amit olvastál, juttasd el másoknak is
Megosztás más platformokon: facebook

Sokak számára újdonság lehet az Ecosia. Napjainkban egyre központibb téma a környezetvédelem, ezért vált felkapottá a kereső, amely a hirdetésekből származó bevételeinek 80%-át az esőerdők fenntartására fordítja. A maradék 20%-ot pedig fejlesztésekre, marketingre, előadásokra és más partnercégekre költik.

(Pareto elv a businessben?!)

A klímaváltozás és a változó „zöld” trendek hatására az  Ecosiat kezdték el egyre többen használni, pedig az Ecosia nem egy újkeletű dolog… Az Ecosia már 2009 óta létezik, az ökokereső a Bingnek a keresőmotorját használja, de a keresési találatainak száma különbözik a Bingétől. Az Ecosia megalakulása után 2010-ben 11.000 eurós bevételt termelt, ami körülbelül 9 millió internetes keresésnek köszönhető. Ennek az ökokeresőnek nagyon fontos a meglévő kapcsolatok ápolása és fenntartása, hiszen nem rendelkezik saját keresőmotorral. A Bing kereső felületet biztosít számára, míg a Yahoo! reklámozási, hirdetési felületként funkcionál.

A főoldalon láthatjuk az eddig elültetett fák számát, az eddig elért eredményeket.