Bombaként robbant a héten, hogy a Lidlben még kapható a svéd húsgolyó…
Önmagában nem nagy hír, ugye?
De mégis valami megpiszkálta a marketing szakmát. .Ez nem más, mint az IKEA kommentje, amiből aztán totális komment háború kerekedett a Lidl Facebook oldalán.
Lássuk, hogyan is indult be az idei év egyik legnagyobb ingyen marketing fogása

Az ominózus komment, ami elindította a marketingesek körében a cunamit..
Érdemes összevetni, hogy csak ez a komment közel annyi likeot kapott mind az eredeti poszt. 4400 like VS 5400!

És akkor nézzük a követőket, akik reflektáltak a helyzet!
Érdemes megnézni hogy kicsiktől nagyokig mindenki ugrott a témára.

Amint látjuk, azért kisebb oldalak is ugrottak, hasonlóan magas komment számokat elérve mint a nagyobb cégek marketingesei.

Természetesen a legnagyobb cégek sem maradhattak ki az ingyen marketing fogásból!

Tudd meg hogyan tudunk segíteni az online jelenlétedben