Bombaként robbant a héten, hogy a Lidlben még kapható a svéd húsgolyó…

Önmagában nem nagy hír, ugye?

De mégis valami megpiszkálta a marketing szakmát. .Ez nem más, mint az IKEA kommentje, amiből aztán totális komment háború kerekedett a Lidl Facebook oldalán.

Lássuk, hogyan is indult be az idei év egyik legnagyobb ingyen marketing fogása

 

Az ominózus komment, ami elindította a marketingesek körében a cunamit..

Érdemes összevetni, hogy csak ez a komment közel annyi likeot kapott mind az eredeti poszt. 4400 like VS 5400!

 

És akkor nézzük a követőket, akik reflektáltak a helyzet!

Érdemes megnézni hogy kicsiktől nagyokig mindenki ugrott a témára.

 

Amint látjuk, azért kisebb oldalak is ugrottak, hasonlóan magas komment számokat elérve mint a nagyobb cégek marketingesei.

Természetesen a legnagyobb cégek sem maradhattak ki az ingyen marketing fogásból!

Tudd meg hogyan tudunk segíteni az online jelenlétedben