A szegmentált kampányok megtérülései


Google hirdetési stratégia Előfordul hogy egy kampány során, a gyors megtérülés a fontos és minden elköltött forintnak, minden lekatintott hirdetésnek súlya van, hogy végül jól teljesített-e a hirdetés vagy sem. Ez a partnerünk műszaki cikkek értékesítésével foglalkozik online és olyan versenytársakkal kell megküzdenie mint a Media Markt, vagy az Euronics. Mivel az említett konkuresek hirdetési […]

Ha tetszett amit olvastál, juttasd el másoknak is
Megosztás más platformokon: facebook

Google hirdetési stratégia

Előfordul hogy egy kampány során, a gyors megtérülés a fontos és minden elköltött forintnak, minden lekatintott hirdetésnek súlya van, hogy végül jól teljesített-e a hirdetés vagy sem.

Ez a partnerünk műszaki cikkek értékesítésével foglalkozik online és olyan versenytársakkal kell megküzdenie mint a Media Markt, vagy az Euronics. Mivel az említett konkuresek hirdetési budgetje kellemesen nagy, így muszáj voltunk okosan kampányolni, és nem erőből!

Kis költséggel hogyan lesz hatékony a kampány?

Ha erőből nem megy, okosan kell kampányolni. Ezt csináltuk mi is, leültünk átbeszélni ügyfelünnkel mik azok a terékörök amikre érdemes hirdetni -> van rá kereslet, jók az árak , versenytársnál nem, vagy kevesebb kapható és máris összeállt a stratégia, hogy nem esztelenül durrbele mindent is hirdetünk ( 5000 terméknél elég magas költségkeret szükséges hogy minden megjelenjen)

És mi lett az eredmény?
Nagyn rövid teszteléssel megtaláltuk a profitábilis kampány strukturát, így minden egyes új kampánynál már van mihez nyúlni és nagy eséllyel becsülhető meg a sikeressége egy kampánynak!
Tervezés, utánkövetés, következtetések levonása! Így lehetsz Sikeres.

Látod benne a lehetőséget? Beszélgessünk és készítsük el a te Google hirdetési stratégiád!