A szegmentált kampányok megtérülései
Google hirdetési stratégia Előfordul hogy egy kampány során, a gyors megtérülés a fontos és minden elköltött forintnak, minden lekatintott hirdetésnek súlya van, hogy végül jól teljesített-e a hirdetés vagy sem. Ez a partnerünk műszaki cikkek értékesítésével foglalkozik online és olyan versenytársakkal kell megküzdenie mint a Media Markt, vagy az Euronics. Mivel az említett konkuresek hirdetési […]
Google hirdetési stratégia
Előfordul hogy egy kampány során, a gyors megtérülés a fontos és minden elköltött forintnak, minden lekatintott hirdetésnek súlya van, hogy végül jól teljesített-e a hirdetés vagy sem.
Ez a partnerünk műszaki cikkek értékesítésével foglalkozik online és olyan versenytársakkal kell megküzdenie mint a Media Markt, vagy az Euronics. Mivel az említett konkuresek hirdetési budgetje kellemesen nagy, így muszáj voltunk okosan kampányolni, és nem erőből!
Kis költséggel hogyan lesz hatékony a kampány?
Ha erőből nem megy, okosan kell kampányolni. Ezt csináltuk mi is, leültünk átbeszélni ügyfelünnkel mik azok a terékörök amikre érdemes hirdetni -> van rá kereslet, jók az árak , versenytársnál nem, vagy kevesebb kapható és máris összeállt a stratégia, hogy nem esztelenül durrbele mindent is hirdetünk ( 5000 terméknél elég magas költségkeret szükséges hogy minden megjelenjen)
És mi lett az eredmény?
Nagyn rövid teszteléssel megtaláltuk a profitábilis kampány strukturát, így minden egyes új kampánynál már van mihez nyúlni és nagy eséllyel becsülhető meg a sikeressége egy kampánynak!
Tervezés, utánkövetés, következtetések levonása! Így lehetsz Sikeres.